dilluns, 9 d’abril del 2012

Passió


Destapo els sentits i m'hi endinso. Assaborir. Viure el plaer. 
Amb tu. Dins teu. Ets jo. Sóc tots els tus que em dones. 

Vola la imaginació i el cel s’encén en llums multicolors. Oloro els perfums. Amb tacte suau acaricio les paraules. Es mouen. Em recorren la nineta. D’esquerre a dreta. De dalt a baix. En cercle. 
Els llavis s’obren i un estol de mots se’m desfà a la llengua. Salivo plaer mentre n'escolto el xiuxiueig a l’orella. 

Se’m relaxa el cos. Es  d i l a t e n  e  l  s    p  o   r    u    s. 

Se m’             enduen els mots.                              Vers un món de llibres que m’atrapa. Lletres i lletres. Unapàginarerel’altra. Pantallaapantalla. Hi he 
c
a
i
g
u
t

          S e d u ï d a. 


Rendida als seus peus, em deixo endur               .          Un cúmul de sensorialitats extraordinàries em pren. 

Paper i pantalla. Pantalla i paper. M’és ben igual. Vull mots. Desitjo frases. Anhelo paràgrafs. Frueixo històries. M'apassiono

Pels llibres.

Digitals o en paper?



 “With freedom, books, flowers, and the moon, who could not be happy?”
Oscar Wilde

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada